Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, ο χρόνος που αφιερώνουν οι άνθρωποι σε εφημερίδες και περιοδικά έχει μειωθεί, έχοντας το διαδίκτυο τη κυριαρχία σαν μέσο ενημέρωσης για το 2019. Η τάση αυτή θα αυξηθεί τα επόμενα δύο χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία της zenith media consumption. Οι καταναλωτές έχουν περιορισμένο χρόνο και ενημέρωση, αφήνοντας στην άκρη τον τύπο καθώς στρέφουν τη προσοχή τους σε ψηφιακά κανάλια. Ο ημερήσιος χρόνος που κάθε καταναλωτής παγκοσμίως θα αφιερώσει στο διαδίκτυο αυτό το έτος προβλέπεται ότι θα είναι 170 λεπτά την ημέρα δηλαδή περίπου 3 ώρες την ημέρα. Μέχρι το 2021, εκτιμάται ότι οι ίδιοι θα περάσουν 192 λεπτά την ημέρα στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, η Zenith διαπίστωσε ότι αυτή η αύξηση δημιουργείται από τους καταναλωτές, οι οποίοι είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο από τις κινητές τους συσκευές. Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο θα αυξήσουν την ώρα που περνούν με το κινητό στο διαδίκτυο σε 800 ώρες φέτος. Συγκριτικά με αυτό, ο χρόνος διαβάσματος του ημερήσιου τύπου προβλέπεται ότι θα μειωθεί στα 9 λεπτά, ενώ του περιοδικού εκτιμάται ότι θα μειωθεί περίπου 4 λεπτά την ημέρα το 2021.

(Πηγή: www.statista.com)