Σε πρόσφατη έρευνα τα τρία τέταρτα των Αμερικανών ανέφεραν ότι χρησιμοποιούσαν προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο για το smartphone τους, ακολουθώντας άμεσα περίπου 7 έως 10 χρήστες με τη χρήση κοινωνικών μέσων και εφαρμογών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ενώ αυτά τα ποσά που αναφέρθηκαν είναι ενδιαφέροντα, αυτό που οι άνθρωποι λένε ότι κάνουν και τελικά τι πραγματικά κάνουν μπορεί να είναι διαφορετικό. Το Facebook ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι θα πληρώσει τους χρήστες για να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν τις εφαρμογές. Οι συμμετέχοντες θα κατεβάσουν μια πλατφόρμα που ονομάζεται Stud, έτσι ώστε το Facebook να μπορεί να εξετάσει τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι χρήστες και τον τρόπο χρήσης τους. Προηγουμένως, το Facebook το είχε κάνει αυτό χωρίς να πληρώσει τους χρήστες ή να τους αφήσει να δώσουν συγκατάθεση για να γίνει η μελέτη. Το Onavo ήταν η πρώτη γνωστή προσπάθεια της εταιρείας το 2013 για να καταλάβει καλύτερα ποιες εφαρμογές ήταν δημοφιλείς και να συλλέγει δεδομένα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν μαζί τους. Ένας τυπικός ενήλικας των ΗΠΑ ξοδεύει πάνω από τρεις ώρες την ημέρα στο τηλέφωνό του, περισσότερο από οποιουδήποτε άλλου τύπου ψηφιακό μέσο. Όσο οι χρήστες αφιερώνουν χρόνο στο διαδίκτυο, συμφέρει τις διαφημιζόμενες εταιρίες που προσπαθούν να προσελκύσουν την προσοχή των χρηστών.
(Πηγή: www.statista.com)