Το Twitter είναι μια πλατφόρμα σύντομη, όμορφη και “to the point”. Γι’ αυτό αποτελεί την τέλεια λύση για marketing.
Έχει ξεσηκώσει το Διαδίκτυο με τον δικό του τρόπο. Η πλατφόρμα συνδυάζει το blogging και τα social media σε ένα πακέτο. Και όλα αυτά τα έχει κάνει μέσα σε μόλις 10 χρόνια. Περίπου 310 εκατομμύρια λογαριασμοί χρησιμοποιούν συχνά το Twitter κάθε μήνα με ένα 80% των ενεργών χρηστών να συνδέονται μέσω smartphones.
Το 23% όλων των χρηστών του Διαδικτύου είναι στο Twitter και ένα 40% αυτών είναι μεταξύ 18-34 ετών.
Στο Twitter, τα brands έχουν μια τεράστια ευκαιρία να απευθυνθούν σε έναν κολοσσιαίο κοινό. Και ενώ αυτό μπορεί να ακούγεται αδιάκριτο, οι χρήστες του Twitter πραγματικά το εκτιμούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τόσα πολλά brands το χρησιμοποιούν καθημερινά.
To 92% των εταιριών στο Twitter τουιτάρουν περισσότερες από μία φορά την ημέρα. Όσο περισσότερο μιλούν, τόσες περισσότερες είναι οι ευκαιρίες που έχουν για να συνδεθούν με πιθανούς πελάτες.
Η καλύτερη στιγμή για tweets είναι σχεδόν πάντα τα μεσάνυχτα, ακριβώς όταν οι χρήστες είτε αδυνατούν να αποκοιμηθούν ή απλά πηγαίνουν στο κρεβάτι.
Ομοίως, 12 έως 13:00 είναι η πιο δημοφιλής ώρα για tweet, ακριβώς όταν παίρνουν το μεσημεριανό γεύμα τους.
Μετά από αυτό, στις 21:00 είναι συχνά η καλύτερη στιγμή για συνολική δέσμευση, και 23:00 είναι η καλύτερη ώρα για retweet.
Και αν θέλετε να εκμεταλλευτείτε όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτά τα στατιστικά, μπορείτε να κάνετε tweet τα Σαββατοκύριακα, όταν το brand engagement είναι 17% υψηλότερο.
Τα tweets με ένα #hashtag τείνουν να λαμβάνουν 29% μεγαλύτερο engagement από τους χρήστες του Twitter. Αλλά τα tweets με περισσότερα από ένα hashtags παίρνουν 17% λιγότερο. Αυτή η αντίστροφη συσχέτιση οδηγεί σε μία από τις θεμελιώδεις αρχές του marketing – Keep it simple!
Τα tweets με links είναι δύο φορές πιο πιθανό να πάρουν retweets. Προσθέτοντας έτσι ένα link σε ένα tweet με #hashtag ανεβάζετε αυτόματα τις πιθανότητες της προσοχής.
Στη συνέχεια, τα tweets με φωτογραφίες παίρνουν 18% περισσότερα clicks, 89% περισσότερα likes, 150% περισσότερα retweets και πέντε φορές περισσότερο από τη συνολική δέσμευση.
Με όλες τις παραπάνω πληροφορίες, μπορείτε να αποφασίσετε αν το Twitter είναι μια αξιόλογη επιλογή marketing για την επιχείρησή σας!
Πηγή: webpagefx.com