Τα social media αλλάζουν και εξελίσσονται συνεχώς, λανσάροντας καινούριες τεχνικές στις πλατφόρμες, επιτρέποντας νέους τρόπους αλληλεπίδρασης των χρηστών.
Ένα καλό παράδειγμα είναι η άνοδος των “stories”. Πριν από λίγα χρόνια, τα stories δεν υπήρχαν ούτε σαν σκέψη, και τώρα πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ανεβάζουν κάθε μέρα “stories”, τα οποία ανήκουν στις εφαρμογές του Facebook. Σαν αποτέλεσμα, ενισχύθηκε η χρήση εργαλείων AR όπως τα φίλτρα προσώπου.
Μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσετε με τις τελευταίες τάσεις. Για το λόγο αυτό η R2 Digital επέλεξε αυτό το infographic που εξετάζει μερικές από τις τελευταίες νέες τάσεις που χρειάζονται οι εταιρείες να γνωρίζουν για την οργάνωση του πλάνου τους γύρω από τα ψηφιακά μέσα, για το έτος του 2020.
Το γράφημα από το Social Media Today, από την ομάδα των Microcreatives, χρησιμεύει ως μια καλή, γενική επισκόπηση των βασικών ψηφιακών τάσεων και ίσως σας βοηθήσει να σκεφτείτε πώς μπορείτε να τις προσαρμόσετε στη δική σας στρατηγική.
(Πηγή: www.socialmediatoday.com)