Το 2015 είδαμε την πτώση της απήχησης στο Facebook αλλά και την αύξηση στη χρήση των ενσωματωμένων videos, την ανάπτυξη του Snapchat, την αύξηση των πληρωμένων διαφημίσεων στα social media, την αλλαγή του favorite σε like στο Twitter και άλλα. Σαν social media manager θα περιμένετε πολλά το 2016. Δείτε μερικές συμβουλές για τη νέα χρονιά.
1. Χρησιμοποιήστε ένα ημερολόγιο για τα Social Media
Αρχίστε νωρίς την οργάνωση και τον προγραμματισμό για κάθε πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε. Υπάρχουν άπειρα templates που θα σας βοηθήσουν και θα σας γλιτώσουν χρόνο.
2. Μην φοβάστε τις νεοεμφανιζόμενες πλατφόρμες
Κάντε αλλαγές και δοκιμάστε νέα προϊόντα προσεγγίζοντας το κοινό σας με νέους τρόπους. Δώστε ένα περιθώριο 6 μηνών για τους στόχους σας και δείτε τα αποτελέσματα.
3. Γίνετε περισσότερο οπτικοί
Τα social media είναι οπτικά. Πάρτε για παράδειγμα τα infographics. Μάθετε πώς να σχεδιάσετε και να περιγράψετε την ιστορία σας μέσω εικόνας και video. Θα έχετε μεγαλύτερη πιθανότητα απήχησης!
4. Επενδύστε στις διαφημίσεις των social media
Πληρώστε και κερδίστε. Οτιδήποτε δημοσιεύετε στο Facebook, μόλις ένα 9% του κοινού σας θα το δει. Γιατί; Επειδή το Facebook θέλει να πληρώσετε για να αποκτήσετε ευρύτερο κοινό. Δώστε ώθηση στα posts σας χρησιμοποιώντας έστω ένα μικρό ποσό από το budget σας.
5. Δοκιμάστε το Live – Streaming
Είναι ένας τρόπος να επικοινωνήσετε με το κοινό σας και να καταλάβετε τις αντιδράσεις του σε πραγματικό χρόνο. Σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να δείξετε ένα πραγματικό πρόσωπο στις πλατφόρμες των social media που χρησιμοποιείτε, κάνοντάς τις πιο ανθρώπινες.
Πηγή: socialmediatoday.com