Ό,τι κι αν πιστεύετε για το Snapchat, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η εφαρμογή είναι άξια προσοχής. Σχεδόν 9.000 εικόνες κοινοποιούνται στο Snapchat κάθε δευτερόλεπτο και οι προβολές video ξεπερνούν τα 7 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές. Πάνω από το 60% των Αμερικανών 13 – 34 ετών χρησιμοποιούν πλέον την εφαρμογή, με την πλειοψηφία τους να κάνουν check-in κάθε μέρα. Το Snapchat είναι “ζωντανό”, και η σταδιακή ανάπτυξη και εξέλιξη της εφαρμογής – προσθήκη νέων χαρακτηριστικών και λειτουργιών – αποδεικνύει ένα θετικό μέλλον, με αύξηση εσόδων και βελτιωμένη πιθανότητα διαφήμισης για εκείνους που συνδέονται με το Snapchat κοινό τους.
Ωστόσο, πολλοί εξακολουθούν να μην καταλαβαίνουν πλήρως πώς λειτουργεί η πλατφόρμα. Το Snapchat είναι διαφορετικό από τις υπόλοιπες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης – μια διαφοροποίηση που είναι το κλειδί για την αξία του app και μια μεγάλη κινητήρια δύναμη της συνεχιζόμενης επιτυχίας του. Έτσι πολλοί προσπαθούν να συνειδητοποιήσουν γιατί η απήχησή του είναι τόσο μεγάλη και γιατί η χρήση του έχει γίνει τόσο σημαντική μεταξύ των νεότερων χρηστών.
Η Newscred πραγματοποίησε μια έρευνα σε 100 Snapchat χρήστες και διαπίστωσε ότι ενώ είναι πολύ ενεργοί, οι περισσότεροι π.χ. δεν χρησιμοποιούν την λειτουργία του «Discover» για να δουν το περιεχόμενο, αλλά και διάφορες προσθήκες όπως τα φίλτρα δεν έχουν ακόμη ιδιαίτερη απήχηση.
Τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας στο παρακάτω infographic, δείχνουν ότι υπάρχει ακόμη δρόμος για τις εταιρίες στο να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν πλήρως τις ευκαιρίες που παρουσίαζει αυτή η μοναδική κοινωνική πλατφόρμα.
Πηγή: socialmediatoday.com