Το retargeting και το remarketing είναι από τους χιλιοειπωμένους όρους του digital marketing οι οποίοι έχουν ένα και μοναδικό κοινό, εάν εφαρμοστούν θα φέρουν tracking και μετατροπές στις ιστοσελίδα σας.
Τα κοινά στοιχεία τους σταματάνε εκεί…
Ας δούμε λοιπόν την σημασία των όρων.
Retargeting είναι η επαναστόχευση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις σας ή αλληλοεπέδρασε με τον οποιοδήποτε τρόπο με την εταιρεία σας χωρίς να πραγματοποιήσει κάποια αγορά. Με την χρήση των cookies γνωρίζετε ποια προϊόντα είδε, πότε έφυγε από τον ισότοπο σας και εάν εγκατέλειψε προϊόντα στο καλάθι. Με τις πληροφορίες που υπάρχουν μπορούν να δημιουργηθούν ειδικά στοχευμένες διαφημίσεις με την προβολή προϊόντων που ξεχάστηκαν στο καλάθι ή σχετικά με αυτά που είχε δει ο χρήστης κατά την περιήγηση του, όπου το 70% των χρηστών είναι πιθανών να πραγματοποιήσουν την αλληλεπίδραση που επιθυμούμε.
Remarketing είναι η προσέγγιση του κοινού που είναι ήδη είναι πελάτες και συνήθως εδώ η στόχευση γίνεται κυρίως μέσω email marketing. Εάν για παράδειγμα εμπορεύεστε αναλώσιμα προϊόντα ένα ενδιαφέρον email που θα μπορούσε να λάβει ο πελάτης είναι μια προσφορά του προϊόντος που είχε αγοράσει αρχικά. Σύμφωνα με έρευνα το 81% των πελατών έχουν δηλώσει ότι είναι πιθανόν να πραγματοποιήσει κάποια αγορά λόγω remarketing email. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να μένετε σε επαφή με το κοινό σας και να τους ενημερώνετε για νέα προϊόντα / υπηρεσίες και να τους υπενθυμίζεται γιατί αγόρασαν από εσάς εξαρχής.
Ποιο είναι όμως αυτό που χρειάζεται η επιχείρηση σου;
Τώρα που γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ του, πρέπει επίσης να ξέρετε ότι δεν πρέπει να επιλέξετε μεταξύ του ενός ή του άλλου. Χρειάζεστε και τα δύο στις καμπάνιες μάρκετινγκ, επειδή και οι δύο είναι σημαντικές στρατηγικές για να αλληλεπιδράσετε με τους τρέχοντες πελάτες και τους πιθανούς πελάτες, διατηρώντας παράλληλα την εταιρεία σας στην πρώτη γραμμή.
( Πηγές: www.act.com , www.similarweb.com , www.cience.com )