Τα χρώματα σχετίζονται με τα συναισθήματα. Το πράσινο συμβολίζει τη οργανική ανάπτυξη, τη φύση καθώς και το αίσθημα της φροντίδας. Το μαύρο από την άλλη, αντιστοιχεί σε αισθήματα πονηριάς, εξουσίας και αποπλάνησης. Αν δεν σας πείθουν αυτά σκεφτείτε το logo των Starbucks ή της Greenpeace και τα μαύρα logos της Chanel και της Sony.

Το χρώμα δεν είναι το μοναδικό σχεδιαστικό στοιχείο του logo brand σας που επικοινωνεί με τον πελάτη. Η γραμματοσειρά, τα κενά μεταξύ των γραμμάτων και το σχήμα παίζουν σημαντικό ρόλο στην πρώτη εικόνα που θα δημιουργηθεί.

Το infographic που ακολουθεί παρουσιάζει τα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε ώστε το logo σας να στέλνει το σωστό μήνυμα.

ThePsychologyBehindLogoDesigns

 

 

Πηγή: entrepreneur.com