Σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε το TikTok προς όφελος της εταιρείας σας; Θεωρείτε ότι κάποιος influencer θα βοηθούσε στην ανάπτυξη του brand σας;
Η ομάδα της R2 Digital μοιράζεται μαζί σας κάποιες συμβουλές μάρκετινγκ για το TikTok σε αυτό το infographic.
- Τι είναι το TikTok;
Είναι μια εφαρμογή που επιτρέπει την δημιουργία βίντεο σύντομης διάρκειας σε οποιοδήποτε χρήστη της. Είναι άξιο να αναφερθεί ότι οι περισσότεροι χρήστες την ανακάλυψαν την περίοδο της καραντίνας, καθιστώντας την εξαιρετικά δημοφιλή.
- Τι είναι το TikTok;
- Ποιος είναι στο TikTok;
Βασικοί χρήστες της εφαρμογής είναι οι Generation Z (18-24 ετών), αλλά και οι Millennials (25-34 ετών) αφήνοντας έτσι μικρά ποσοστά για τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες. Ενώ παρατηρείται πως το γυναικείο φύλο κατέχει ελαφρώς μεγαλύτερο ποσοστό συγκριτικά με το ανδρικό κοινό.
- Ποιος είναι στο TikTok;
- Προσδιορισμός των σωστών influencers
Πολύ βασικό είναι να σιγουρευτείτε πως ο συγκεκριμένος influencer απευθύνεται και ακολουθείται από το κοινό στόχο σας.
- Προσδιορισμός των σωστών influencers
- Επιλέξτε ένα πιασάρικο τραγούδι
Χρειάζεται λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο για να κρίνει ο χρήστης του TikTok εάν θα δει το βίντεο σου ή όχι, άρα η επιλογή του σωστού τραγουδιού είναι σημαντικός παράγοντας για αυτή την απόφαση.
- Επιλέξτε ένα πιασάρικο τραγούδι
- Χρησιμοποιήστε τα σωστά hashtag
Πολύ σημαντική είναι και εδώ η χρήση των σωστών hashtags, όπου το ιδανικό είναι λίγα και στοχευμένα. Χωρίς να αφήνουμε ποτέ απέξω #foryou #foryoupage #fyp .
- Χρησιμοποιήστε τα σωστά hashtag
Δείτε το infographic για περισσότερες λεπτομέρειες.
(Πηγή: www.socialmediatoday.com)