Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το Instagram κατέλαβε την υψηλότερη θέση για τα άτομα που ασχολούνται με τη διαφήμιση. Πιστεύουν ότι το συγκεκριμένο μέσο δικτύωσης είναι το πιο αποτελεσματικό για τις καμπάνιες των influencers. Συνολικά, οι εργαζόμενοι στην MediaKix που ερωτήθηκαν, προτιμούσαν μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το YouTube, για να ταιριάζουν με την προσωπικότητα των influencers. Το Facebook έλαβε μια ουδέτερη θέση ανάμεσα στους επαγγελματίες του κλάδου, με το 20% να εγκρίνει αυτούς τους τύπους διαφημιστικών καμπανιών. Το Snapchat, το LinkedIn και το Twitch ήταν οι πλατφόρμες που οι ερωτώμενοι ενδιαφέρονται στο μικρότερο βαθμό για τους influencers. Το Instagram έχει κάνει σημαντική πρόοδο στο χώρο του marketing. Σύμφωνα με την MediaKix, τα Instagram stories διαδίδονται 15 φορές πιο γρήγορα από τις απλές κοινοποιήσεις. Γενικά, ο κλάδος είναι πολύ θετικός όσον αφορά το marketing των influencers.

(Πηγή: www.statista.com)