Οι χρήστες των social media αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Αυτός είναι ο λόγος που οι εταιρίες θα πρέπει να ενεργούν περισσότερο σαν τους ανθρώπους ώστε να συνδεθούν ευκολότερα με το κοινό – στόχο τους. Δείτε 5 τρόπους για να δημιουργήσετε ένα “πρόσωπο” στην εταιρία σας και παρακολουθήστε τον αντίκτυπό σας να αυξάνεται.
1. Στοχεύστε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα
Εάν σκέφτεστε πόσους followers έχετε στο Twitter ή πόσα likes έχει δεχθεί το τελευταίο σας post στο Facebook, σταματήστε. Αντί να βασίζεστε στους αριθμούς, αλλάξτε το στόχο σας σε κοινοποίηση περιεχομένου που δημιουργεί αλληλεπίδραση με τους χρήστες. Μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση είναι το πρώτο βήμα για την πετυχημένη παρουσία σας στα κοινωνικά δίκτυα.
2. Μετατρέψτε το post σε συζήτηση
Σίγουρα θέλετε να μοιραστείτε τις εικόνες των νέων προϊόντων σας στο Facebook. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι οι εταιρίες που χρησιμοποιούν την κοινωνική τους παρουσία μόνο για τους ίδιους, δεν αποδίδουν εξίσου καλά με εκείνες που χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες για να συνδεθούν με το κοινό τους.
Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να συνδεθείτε με το ακροατήριό σας οργανικά είναι να μετατρέψετε την κοινωνική παρουσία σας σε μια συνομιλία. Κάντε ερωτήσεις, επικοινωνήστε με τους followers που αλληλεπιδρούν με το brand σας, και μοιραστείτε περιεχόμενο που είναι ενημερωτικό αλλά και προωθητικό.
3. Ξανασκεφτείτε τη “φωνή” σας
Χρησιμοποιείτε ορολογία της βιομηχανίας και λέξεις εντυπωσιασμού ελπίζοντας ότι ακούγεστε όπως ένας ηγέτης; Αν ναι, προσπαθήστε να βρείτε έναν τρόπο να πείτε τι εννοείτε χωρίς να στηρίζεστε σε διάλεκτο. Θα ακούγεστε πιο αγαπητοί και πιο ανθρώπινοι.
Μόλις άρχισετε να μιλάτε σε απλή γλώσσα, να επανεξετάσετε και το πώς θα “μιλήσετε” στα άρθρα σας. Κάθε brand έχει μια προσωπικότητα. Εάν δεν είστε σίγουροι για τη δική σας, κάνετε κάποια δημιουργική σκέψη για το εμπορικό σήμα σας. Μόλις έχετε μια ισχυρή κατανόηση της προσωπικότητας του brand και του κοινού-στόχου σας, ξαναγράψτε τα posts στα social media. Αυτός είναι ένας τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο που μοιράζεστε είναι πιο ανθρώπινο.
4. Μην φοβάστε να αποσυνδεθείτε
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η χρήση ενός χρονοδιαγράμματος εξοικονομεί χρόνο και σας επιτρέπει να προωθήσετε το περιεχόμενό σας. Ωστόσο, εάν βασίζεστε μόνο σε μια τέτοια ατζέντα, θα χάσετε την ευκαιρία να εκφραστείτε αυθόρμητα. Προσπαθείστε να μοιράζεστε posts παρορμητικά και συνδεθείτε με τους followers σας δημιουργώντας ένα “πρόσωπο” στην εταιρία σας.
5. Κάντε το πρόσωπό σας εικόνα στην κοινωνική σας παρουσία
Ένας απλός αλλά αποτελεσματικός τρόπος για να φαίνεστε πιο ανθρώπινοι στα social media είναι να δείξετε πραγματικά πρόσωπα. Αντί να χρησιμοποιείτε το λογότυπό σας ως avatar, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε το πρόσωπό σας. Μοιραστείτε τις φωτογραφίες και τα βίντεο από εσάς και το προσωπικό σας έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να πάρουν μια ιδέα για το ποιοι είστε, κι όχι μόνο για αυτό που κάνετε.
Ακόμη κι αν αυτές οι στρατηγικές μπορεί να πάρουν περισσότερο χρόνο όταν τις εφαρμόσετε για πρώτη φορά, με την πάροδο του χρόνου θα μπορείτε να δημιουργήσετε γρηγορότερα διαδραστικό και ενημερωτικό περιεχόμενο που αυξάνει την απόδοση της επένδυσής σας στα social media.
Πηγή: socialmediatoday.com