Σε πρόσφατες μελέτες από την εταιρεία marketing Izea εξετάστηκε το αυξανόμενο κόστος του “sponsored content” σε μια σειρά πλατφορμών όπως το Facebook, το YouTube, το Twitter και το Instagram. Διαπιστώθηκε ότι το κόστος του influencer marketing αυξήθηκε πολύ τα τελευταία πέντε χρόνια και ότι οι εταιρείες είναι πρόθυμες να ξοδέψουν υψηλά ποσά για να προωθήσουν τις δημοσιεύσεις τους.
Όσον αφορά το Instagram, το μέσο κόστος μιας “sponsored” φωτογραφίας έχει αυξηθεί κατά 44% μεταξύ 2018 και 2019. Το 2015 το μέσο κόστος ήταν 381 δολάρια και τώρα ανέρχεται σε $1,643. Το κόστος μιας “sponsored” ανάρτησης στο Twitter αυξήθηκε από $34 το 2015 σε $422 φέτος. Το YouTube ήταν η πιο ακριβή πλατφόρμα και ένα “sponsored” βίντεο τώρα είναι κατά μέσο όρο $6,700. Αυτό είναι ακόμα φθηνότερο από ότι το 2017, όταν κατά μέσο όρο έφτασε τα $8,000.
(Πηγή: www.statista.com)