Η μηχανή αναζήτησης Bing με όνειρα παγκόσμιας κυριαρχίας δεν είχε καμία πιθανότητα να κερδίσει την ανταγωνίστριά της, τη Google. Η ανάλυση SEO από τους ειδικούς της Ahrefs έδειξε ότι το 2019, η Bing τις περισσότερες φορές είναι απλά μια σελίδα στην οποία δίνεται «εντολή» από τους χρήστες ώστε να μεταφερθούν στη Google. Από τον Ιούλιο, η Google αναζητήθηκε 44,4 εκατομμύρια φορές από όλο τον κόσμο, ενώ το youtube 33,3 εκατομμύρια. Τέλος, η πέμπτη πιο κοινή αναζήτηση ήταν σχετική με τα windows 10.

(Πηγή: www.statista.com)