Τα Google Ads είναι οι πρώτες γραμμές στη σελίδα αναζήτησης κάθε φορά που κάποιος χρήστης ψάχνει κάτι, γιατί να μην είναι η εταιρεία σας το πρώτο αποτέλεσμα που θα δει όταν αναζητά προϊόν ή υπηρεσία που παρέχετε;
Η ομάδα της R2 Digital είναι εδώ για να σας βοηθήσει στην δημιουργία google ads που θα σας φέρουν πρώτο στις αναζητήσεις και μοιράζεται μαζί σας κάποιες συμβουλές για μεγαλύτερη επιτυχία σε αυτό το infographic.
Βήμα 10: Καθορίστε τους στόχους σας
Για ποιο λόγο να χρησιμοποιήσετε Google Ads;
- Lead generation δηλαδή την εύρεση, προσέλκυση και μετατροπή των χρηστών σε πελάτες.
- E-commerce δηλαδή την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
- Brand building δηλαδή να ενισχύσετε την αναγνωσιμότητα της επωνυμίας σας και την σύνδεση με το κοινό στόχο σας.
Ο στόχος σας επηρεάζει τη δομή της διαφήμισης για να επιφέρει τα μέγιστα επιθυμητά αποτελέσματα.
Βήμα 20: Προσδιορίστε το κοινό στόχο σας
Ποια ή ποιες είναι οι περσόνες των πελατών σας;
Ερωτήσεις που αξίζει να κάνετε:
- Σε τι ηλικίες στοχεύω; Με ενδιαφέρει η τοποθεσία που μένουν; Απευθύνομαι και στα δυο φύλλα; Με ενδιαφέρει η οικογενειακή τους κατάσταση;
- Ποια είναι η αγοραστική συμπεριφορά τους; Ποια είναι τα ενδιαφέροντα τους; Υπάρχουν συγκεκριμένες αναζητήσεις που κάνουν;
Βήμα 30: Επιλογή κατάλληλων λέξεων-κλειδιών
Με την σωστή επιλογή λέξεων-κλειδιών μπορείτε να στοχεύσετε το αγοραστικό κοινό στόχο. Καθώς και να ανακαλύψετε το κόστος, τον ανταγωνισμό και τον όγκο για όρους αναζήτησης που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Επίσης υπάρχει και η επιλογή των αρνητικών λέξεων-κλειδιών τα οποία θα έχουν καλύτερα αποτελέσματα στη διαφήμιση σας μιας και μπορείτε να επιλέξετε να μην εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν ένας χρήστης ψάχνει τα προϊόντα / υπηρεσίες κάποιου ανταγωνιστή σας.
Βήμα 40: Επιλέξτε το budget σας
Αφού έχουν βρεθεί οι λέξεις κλειδιά, πρέπει να αποφασιστεί το ποσό της επένδυσης. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι ξοδεύετε το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού σας στο AdWords σε λέξεις – κλειδιά που επιφέρουν αποτελέσματα με υψηλό ρυθμό, ειδικά όταν υπάρχει υψηλός ανταγωνισμός.
Βήμα 50: Δομή των διαφημίσεων
Κάθε καμπάνια έχει διαφορετικούς στόχους, διαφορετικό ανταγωνισμό καθώς και διαφορετικές λέξεις κλειδιά, αυτό σημαίνει ότι σκοπός είναι η δημιουργία διαφορετικών ad groups βελτιώνοντας έτσι το Quality Score. Το οποίο μπορεί να μειώνει το ποσό που πληρώνετε ανά κλικ ενώ αυξάνει την κατάταξη της διαφήμισής σας.
Βήμα 60: Γράψτε δυναμικές διαφημίσεις
Στοχεύουμε στη μεγιστοποίηση του CTR διασφαλίζοντας ότι κάθε διαφήμιση με κείμενο έχει δύο συναρπαστικούς τίτλους, μια παρότρυνση για δράση και περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί για την οποία υποβάλλετε προσφορά. Οι επεκτάσεις κάνουν τη διαφήμισή σας μεγαλύτερη και πιο ενημερωτική. Και να θυμάστε: Οι συναισθηματικές διαφημίσεις λαμβάνουν περισσότερα κλικ.
Βήμα 70: Δημιουργία εξαιρετικών Landing Pages
Αφού οι χρήστες κλίκαραν τις διαφημίσεις σας, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι η σελίδα που θα βρεθούν θα είναι ο λόγος που θα παραμείνουν στο site σας. Να δουν κατευθείαν το προϊόν ή την υπηρεσία για οποία ψάχνουν, να υπάρχουν υψηλής ποιότητας εικόνες και να είναι επιβεβαιωμένο ότι η σελίδα ανοίγει σωστά και στα κινητά τηλέφωνα.
Βήμα 80: Παρακολούθηση των μετατροπών
Είναι απαραίτητη η χρήση του σωστού κώδικα στην ιστοσελίδα σας, έτσι ώστε το τέλος της καμπάνιας να έχετε όλα τα μετρήσιμα αποτελέσματα για να υπάρχει μια ολοκληρωμένη εικόνα της δουλείας που έγινε.
Βήμα 90: Remarketing
Από τα σημαντικότερα βήματα είναι η δημιουργία λιστών για remarketing το οποίο επιτρέπει την επανεμφάνιση της διαφήμισης στους υποψήφιους πελάτες.
Βήμα 100: A\B Testing
Αν και όχι απαραίτητο υπάρχει η επιλογή για δημιουργία διαφορετικών καμπανιών με στόχευση στο ίδιο κοινό αλλά προβολή διαφορετικής διαφήμισης. Αυτό το βήμα είναι χρήσιμο εάν θέλετε να ελέγξετε τα αποτελέσματα δυο διαφημίσεων με κύριο σκοπό να κρατήσετε μια από αυτές.
Βήμα 110: Κέρδος!
Απολαύστε τα αποτελέσματα του στόχου σας.
(Πηγές: www.freepik.com , www.designmantic.com)