Το παρακάτω infographic της HubSpot παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας για τον αριθμό των clicks που λαμβάνουν κάποια tweets και πώς να τον αυξήσετε.
Για παράδειγμα, τα tweets με 120-130 χαρακτήρες είχαν τα υψηλότερα ποσοστά clicks. Από την άλλη, τουιτάροντας πάνω από 4 φορές την ώρα, προκάλεσε μείωση του CTR. Τα tweets που περιείχαν περισσότερα ρήματα είχαν μεγαλύτερη επιτυχία από αυτά με περισσότερα επίθετα και ουσιαστικά, καθώς και αυτά που κοινοποιήθηκαν την Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο, απογευματινές ώρες.
Πηγή: socialmediatoday.com