Ένας καλός τρόπος για να προχωρήσουν οι καταναλωτές σε αγορές είναι η αξιοποίηση του φόβου τους λόγω «έλλειψης» – ή αλλιώς “FOMO”. Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα εύκολο να γίνει.
Το FOMO έχει γίνει ένας «πολυφορεμένος» όρος τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα σε σχέση με τα social media. Οι διάφορες αναρτήσεις έχουν δώσει μια ακόμη ισχυρότερη αίσθηση του FOMO, με τους χρήστες να παρουσιάζουν συνεχώς τέλειες φωτογραφίες των εμπειριών τους, των διακοπών τους, των αγορών τους κλπ. Αυτό με τη σειρά του αυξάνει την επιθυμία των χρηστών να παρακολουθούν τις εξελίξεις.
Η τάση αυτή γίνεται όλο και πιο δελεαστική για τις επιχειρήσεις. Πώς λοιπόν μπορείτε να εκμεταλλευτείτε το FOMO στις προωθητικές σας καμπάνιες; Στο παρακάτω infographic θα δείτε μια σειρά από τρόπους με τους οποίους μπορείτε να εμπνεύσετε το FOMO και να ενισχύσετε τις προσπάθειες marketing.
(Πηγή: www.socialmediatoday.com)