Το Facebook δοκιμάζει μια εσωτερική μηχανή αναζήτησης για την εφαρμογή των mobile συσκευών. Ήδη κάποιοι iOS χρήστες εντόπισαν μια επιλογή “Add A Link” δίπλα στα κουμπιά προσθήκης φωτογραφιών, τοποθεσιών και συναισθημάτων. Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν μια λέξη – κλειδί στο νέο πεδίο και το Facebook τους προτείνει σχετικά νέα άρθρα για να κάνουν post.
Τυπικά, οι χρήστες πρέπει να ψάξουν μέσω της Google ή άλλης μηχανής και να χρησιμοποιήσουν τον σύνδεσμο στο Facebook. Έτσι, αναζητείται ο τρόπος με τον οποίον θα παρακαμφθεί η διαδικασία αυτή ώστε οι χρήστες να παραμένουν στο application όσο το δυνατόν περισσότερο.
Όταν το “Add A Link” γίνει εφικτό σε όλους τους χρήστες, θα τους επιτρέπει να αποφεύγουν το Googling ή να ψάχνουν μέσα από το Facebook News Feed ένα σύνδεσμο για να μοιραστούν. Το “Add A Link” θα μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να μοιράζονται περισσότερες ειδήσεις. Επιπλέον, θα αυξηθεί το News Feed αλλά και ο διαθέσιμος χώρος που το Facebook μπορεί να βάλει διαφημίσεις και φυσικά θα δίνει δεδομένα σχετικά με το τι είδος ειδήσεων και άρθρων ενδιαφέρουν τους χρήστες, καθώς και στους φίλους τους, ανάλογα με το αν κάνουν κλικ ή like στα posts.
Πηγή: www.techcrunch.com