Πολύ συχνά βλέπουμε νέες επιχειρήσεις να εμφανίζονται στο Facebook ή στο Twitter. Συνήθως ανεβάζουν νέα posts κάθε μέρα και η στρατηγική τους στα social media φαίνεται να είναι πολύ δυνατή. Μετά όμως από λίγους μήνες ανανεώνουν όλο και πιο σπάνια τις σελίδες τους. Μπορεί ο υπεύθυνος συνεργάτης τους για τα social media να έφυγε, ή ο ιδιοκτήτης να είναι πολυάσχολος με αποτέλεσμα η παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα να μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.

Επιπλέον, βλέπουμε εγκαταλειμμένους λογαριασμούς social media σε καθημερινή βάση: Παλιές σελίδες Facebook και Twitter που δεν έχουν νέα tweets εδώ και χρόνια. Μια συμβουλή λοιπόν, αν δεν κρατάτε ενημερωμένα τα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησής σας, θα χάσετε τους followers σας.

Να οδηγείτε λοιπόν σαν τραίνο. Είναι προτιμότερο να έχετε ένα αργό και σταθερό βήμα ακόμη κι αν πάρει περισσότερο χρόνο να φτάσετε σε ένα αποτέλεσμα. Το τραίνο μπορεί να φαίνεται λιγότερο δραστικό από ό,τι ένα αεροπλάνο αλλά συχνά σας φέρνει πιο κοντά στον στόχο σας.

Είναι πολύ δύσκολο να ξεκινήσετε μια παρουσία στα social media και ακόμη δυσκολότερο να συνεχίσετε σωστά. Είναι αρκετά χρονοβόρο και πιεστικό αλλά είναι κάτι που πρέπει να υπάρχει στην καθημερινή σας λίστα. Δεν είναι ένα project που θα το κάνετε μία φορά. Τα κοινωνικά δίκτυα δεν πρόκειται να εξαφανιστούν στο μέλλον άρα για όσο αντιπροσωπεύετε το brand σας, θα δημιουργείτε περιεχόμενο για social media.

Οι πέντε λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις χάνουν έδαφος στα social media:

  • Έλλειψη ιδεών
  • Έλλειψη κίνητρου
  • Παραιτείται ο social media manager
  • Ο ιδιοκτήτης έχει φόρτο εργασίας
  • Έλλειψη γνώσης

Συμβουλή: Να είστε τραίνο, όχι αεροπλάνο. Καλύτερα να φτάσετε πιο αργά στο στόχο σας με ένα σταθερό βήμα παρά να βιαστείτε και στο δρόμο να χάσετε πιθανές ευκαιρίες.

Πηγή: wersm.com