Είτε είστε μια μικρή ή μεγάλη επιχείρηση, B2C ή B2B, το Facebook πιθανότατα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην στρατηγική σας μάρκετινγκ για τα social media για το 2017. Η πλατφόρμα έχει πάνω από 1,79 δισεκατομμύρια χρήστες, με σχεδόν 1,2 δισεκατομμύρια από αυτά να συνδέονται καθημερινά. Συγκρίνετε λοιπόν αυτό με το επόμενο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, το Instagram – με 600 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, και 300 εκατομμύρια να συνδέονται ανά ημέρα.
Είναι αδύνατο να αγνοήσετε την παρουσία και την επιρροή του Facebook, ακόμη κι αν τον τελευταίο καιρό κατηγορείται για εξάπλωση ψεύτικου και παραπλανητικού περιεχομένου. Και ενώ το δίκτυο του Zuckerberg συνεχίζει να εξελίσσεται και να διαδραματίζει μεγαλύτερο ρόλο σε περισσότερες πτυχές των καθημερινών αλληλεπιδράσεών μας, οι marketers προσπαθούν συνεχώς να ανακαλύπτουν τρόπους για καλύτερη χρήση και βέλτιστα αποτελέσματα.
Το παρακάτω infographic προσδιορίζει τα βασικά σημεία που οδηγούν στην αύξηση του Facebook Engagement δηλαδή σε περισσότερες κοινοποιήσεις, likes και σχόλια.
Πηγή: socialmediatoday.com