Τα newsletter έχουν γίνει o πιο δημοφιλής τρόπος για να μείνετε σε επαφή με το κοινό σας, είτε πρόκειται για να διαφημίσετε ένα προϊόν, να ενημερώσετε για ένα event ή να κάνετε remarketing σε κάποιον που ξέχασε κάτι στο καλάθι του προσφέροντάς του ένα εκπτωτικό κουπόνι κ.α.
Καθώς απευθύνεστε σε ένα ήδη αφοσιωμένο κοινό, το αποτέλεσμα είναι να αυξηθεί η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και κατά συνέπεια τα έσοδα σας. Μια οικονομική, γρήγορη και μετρήσιμη λύση που σας γνωστοποιεί στοιχεία όπως πόσοι άνοιξαν το newsletter, πόσοι από αυτούς έκαναν ενέργειες, τι ενέργειες ήταν αυτές και αν οδηγησαν σε μετατροπές / conversions (πχ αγορές) κ.α.
Ένας ελκυστικός τίτλος με ποιοτικό και περιεκτικό περιεχόμενο με απαραίτητη προϋπόθεση να είναι φιλικό προς φορητές συσκευές είναι τα βασικά στοιχείο του σωστά δομημένου email.
Εάν ξερεις τι θέλει να δει το κοινό σου, δώσε του τις πληροφορίες που χρειάζεται με τρόπο που θα του τραβήξεις τη προσοχή.
Η ομάδα της R2 Digital είναι εδώ για να σας βοηθήσει στην δημιουργία newsletter και μοιράζεται μαζί σας κάποιες συμβουλές για μεγαλύτερη επιτυχία σε αυτό το infographic.
(Πηγές: www.mydraw.com)