Products Ads, ο νέος τύπος διαφημίσεων του Facebook
Το Facebook ανακοίνωσε τα Product Ads, ένα νέο τύπο διαφημίσεων, ο οποίος στοχεύει σε εταιρίες με πληθώρα προϊόντων προς διαφήμιση. Οι εταιρίες μπορούν να ανεβάζουν ολόκληρο κατάλογο με τα προϊόντα τους και να δημιουργούν διαφημίσεις με πολλαπλά προϊόντα, χωρίς να δημιουργούν ξεχωριστή διαφήμιση για το καθένα.
Τα Product Ads προσφέρουν στις εταιρείες πολλαπλές επιλογές διαφήμισης των προϊόντων τους στο Facebook. Οι διαφημιστές μπορούν με εξειδικευμένες καμπάνιες να στοχεύουν στους χρήστες οι οποίοι είδαν συγκεκριμένα προϊόντα, τα τοποθέτησαν στο ηλεκτρονικό καλάθι ή τα αγόρασαν ή να αφήνουν το ίδιο το Facebook να επιλέγει αυτόματα.
Με τον τρόπο αυτό στοχεύουν σε δυνητικούς πελάτες και με προϊόντα τα οποία τους ενδιαφέρουν πραγματικά. Για παράδειγμα βάσει ενδιαφερόντων, περιοχής διαμονής, ηλικίας, αλλά και βάσει των best selling προϊόντων τους τα οποία οι χρήστες βλέπουν μέσω desktop και mobile εφαρμογών.
Επίσης, μέσω των Product Ads οι διαφημίσεις γίνονται πιο εύχρηστες καθώς μπορούν και λαμβάνουν υπόψιν παράγοντες όπως αν κάποιο προϊόν έμεινε χωρίς απόθεμα, άρα δεν επιλέγεται να εμφανιστεί.
Οι διαφημίσεις τύπου Products Ads είναι διαθέσιμες στο API μέσω των Facebook Marketing Partners και θα διατεθούν στον Power Editor μέσα στις επόμενες εβδομάδες.