Όταν οι άνθρωποι σκέφτονται το Facebook ως εταιρεία, ως επί το πλείστον το σκέφτονται σαν συνώνυμο με το Facebook ως κοινωνικό δίκτυο. Ωστόσο, το Facebook Inc. είναι κάτι πολύ περισσότερο, όπως δείχνει το παρακάτω γράφημα. Με το WhatsApp, το Instagram και φυσικά το Facebook και το Messenger, η εταιρεία κατέχει τέσσερις από τις μεγαλύτερες υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης / μηνυμάτων στον κόσμο. Το Facebook απευθύνεται σε περισσότερους από 1,6 δισεκατομμύρια ανθρώπους ανά μήνα και το WhatsApp πέρασε το ορόσημο του 1 δις χρηστών. Η Tencent, η κινεζική εταιρεία πίσω από το WeChat και το Qzone μπορεί επίσης να να καυχηθεί ένα δισεκατομμύριο χρήστες συνολικά, αλλά εξακολουθεί να μην πλησιάζει τα ποσοστά του Facebook, τον κυρίαρχο των social media.
Αυτό που έχουν κοινό όλες οι υπηρεσίες που αναφέρονται στο γράφημα, είναι η τεράστια ελκυστικότητά τους στους διαφημιστές. Όχι μόνο μπορούν να καυχώνται εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες, αλλά έχουν επίσης την ικανότητα να στοχεύουν σε συγκεκριμένες ομάδες με βάση τις προτιμήσεις, τις αντιπάθειες και την συμπεριφορά τους στο παρελθόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια. Μόνο στις Η.Π.Α, τα έσοδα διαφήμισης στα social media αναμένεται να φθάσουν τα 14,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016, με περισσότερη ανάπτυξη το 2017.
Πηγή: statista.com