Πώς μπορείτε να μεγιστοποιήσετε την απόδοση σας στο Facebook;
Η βασική απάντηση είναι «ακούστε το κοινό σας». Έχετε πρόσβαση σε αναλυτικά δεδομένα μέσω του Facebook Insights, και πιθανόν ήδη γνωρίζετε την αγορά – στόχο σας, τουλάχιστον μέχρι κάποιο βαθμό. Πολλές έρευνες έχουν ήδη διεξαχθεί και δημοσιευθεί για το θέμα – υπάρχουν ένα σωρό εκθέσεις σχετικά με το τι αποφέρει την καλύτερη απήχηση στο κοινωνικό δίκτυο. Χρησιμοποιώντας αυτές τις ιδέες και τις βέλτιστες πρακτικές, σε συνδυασμό με τη δική σας ανάλυση, είναι δυνατόν να επισπεύσετε τις επιδόσεις σας στο Facebook.
Ενώ τα επιμέρους αποτελέσματα θα διαφέρουν, δείτε εδώ τα 5 σημαντικότερα βασικά κλειδιά σχετικά με το τι προκαλεί την καλύτερη ανταπόκριση στο Facebook, από τους τίτλους μέχρι τις λεζάντες για τις εικόνες σας.
1. Οι τίτλοι στα posts να είναι 25-55 χαρακτήρες
2. Οι τίτλοι που προκαλούν έντονα συναισθήματα – θετικά ή αρνητικά – λειτουργούν καλύτερα
3. Η συνέπεια μετράει
4. Τα posts με λιγότερους από 50 χαρακτήρες έχουν την μεγαλύτερη απήχηση
5. Τα posts με αριθμούς έχουν περισσότερες κοινοποιήσεις
Ενώ το τοπίο στο Facebook και στα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης γενικότερα, εξελίσσεται συνεχώς, αξίζει να λάβετε μια έρευνα σαν αυτή υπόψη, καθώς θα διαμορφώνετε τη δική της στρατηγική σας στο Facebook. Δεν πρόκειται να λειτουργήσει κάθε συμβουλή για το brand σας, αλλά γνωρίζοντας τις γενικές κατευθυντήριες γραμμές και τις βέλτιστες πρακτικές, μπορείτε να ξεκινήσετε τον πειραματισμό από μια πιο σταθερή βάση, κατανοώντας το τι θέλει το κοινό. Έτσι, αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε πιο συνειδητές επιλογές στη δική σας διαχείριση του Facebook.
Πηγή: socialmediatoday.com