Η Μary Haynes πραγματοποίησε πρόσφατα μια εβδομαδιαία δημοσκόπηση από τo Twitter, ρωτώντας τους ειδικούς του SEO εάν είδαν μείωση στην οργανική αναζήτηση κατά τη διάρκεια της περιόδου Covid-19.
Στις απαντήσεις τους, το 60% των ειδικών του SEO ανέφερε πτώση της επισκεψιμότητας των πελατών τους. Από την άλλη πλευρά, το 15% των ερωτηθέντων δεν βρήκε καμία αλλαγή στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Είναι ενδιαφέρον ότι το 16% των ειδικών του SEO είπε ότι βρήκε μια θετική αλλαγή στην επισκεψιμότητα.
Ωστόσο, όταν συγκρίναμε τα αποτελέσματα αυτά με την έρευνα της προηγούμενης εβδομάδας, είδαμε κάποιες διαφορές. Το 49% των ειδικών του SEO είδε μείωση στη δραστηριότητά του κατά τη διάρκεια εκείνης της εβδομάδας, ενώ το 21% δεν παρατήρησε καμία αλλαγή.
Φαίνεται ότι το Covid-19 δεν δημιουργεί μόνο χάος στην καθημερινή μας ζωή, αλλά δημιουργεί και αλλαγές στο SEO, στις επιχειρήσεις και στο marketing των brands.
(Πηγή: www.digitalinformationworld.com)