Από τότε που το Facebook λάνσαρε τα carousel ads πολλές εταιρίες ήδη τα έχουν χρησιμοποιήσει με μεγάλη επιτυχία. Δείτε λοιπόν, 7 δημιουργικούς τρόπους για να έχετε κι εσείς τα επιθυμητά αποτελέσματα.

1. Εκθέστε το προϊόν και τα χαρακτηριστικά του

Σε μόλις τρεις εικόνες μπορείτε να εκθέσετε σωστά ένα προϊόν, περιγράφοντας τα διαφορετικά του χαρακτηριστικά.

12057224_1652119121729208_1739023461_n

 

2. Δείξτε τη χρήση του προϊόντος

Αναλύστε εικονικά πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το προϊόν σας. Δεν είναι απαραίτητο να δέιξετε όλη τη διαδικασία, αρκεί μια συμβολική ένδειξη λίγων κινήσεων – εικόνων.

12057035_450173881852374_1798311506_n

 

3. Κάντε μια επίδειξη του mobile app

Εκθέστε την εφαρμογή και τη χρήση του σε λιγότερες από 5 εικόνες.

12057087_866932786747408_588367926_n

 

4. Μοιραστείτε περιεχόμενο και πηγές

Αντί να εστιάσετε στο προϊόν σας, χρησιμοποιήστε 4 εικόνες στο carousel για να προωθήσετε το περιεχόμενο που σχετίζεται με την εταιρία αλλά και το ίδιο προϊόν. Μέσα από το περιεχόμενο αυτό, οι πελάτες σας θα μπορούν να βρουν άμεσα περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες σας.

12057247_1012490085477478_150709191_n

 

5. Διηγηθείτε μια ιστορία του προϊόντος

Τα carousel ads δείχνουν σε λίγες εικόνες πραγματικούς ανθρώπους να απολαμβάνουν τα προϊόντα σας αυξάνοντας έτσι τις παραγγελίες τους.

12057197_1167170333313104_769132920_n

 

6. Διηγηθείτε την ιστορία ενός πελάτη

Χρησιμοποιήστε τα carousel ads για να δείξετε πώς κάποιος πελάτης ωφελήθηκε από το προϊόν σας, τονίζοντας τα θετικά και προσωπικά στοιχεία του κάθε προϊόντος. Για καλύτερα αποτελέσματα φωτογραφίστε και τους ίδιους τους πελάτες!

12057130_1038533826169881_843263475_n

 

7. Εκθέστε τον κατάλογο των προϊόντων σας

Τα carousel ads δημιουργήθηκαν ώστε οι εταιρίες να μπορούν να επιδεικνύουν πολλά προϊόντα σε ένα. Χρησιμοποιήστε τα!

12057196_438339403017645_759111398_n

Πηγή: wersm.com