Το Facebook αλλάζει πάλι το layout των επαγγελματικών σελίδων. Ήδη οι ιδιοκτήτες της ShortStack, έχουν δει αυτές τις μικρές σχεδιαστικές αλλαγές που προωθούν τη στρατηγική του Facebook να βοηθάει τις εταιρίες να κερδίζουν όσο το δυνατόν περισσότερο από την παρουσία τους στο διαδίκτυο.
Το νέο λοιπόν layout έρχεται με τα παρακάτω tweaks:
- 1. Μικρότερη φωτογραφία profile (από 180 x 180 pixels σε 90 x 90)
- 2. Η φωτογραφία cover παραμένει ίδια σε μέγεθος
- 3. Τα page tab links μεταφέρονται κάτω από την φωτογραφία profile
- 4. Τα κουμπιά Like και Message μετακινούνται πάλι κάτω από την cover φωτογραφία
- 5. Δεν υπάρχει πια η επιλογή: “Δείτε τη σελίδα σαν επισκέπτης“
- 6. Τα Call-to-action buttons αποκτούν μια προεξέχουσα θέση στη σελίδα
Το νέο layout δεν είναι επανάσταση αλλά μάλλον μια εξέλιξη βασισμένη στα στοιχεία που το Facebook έχει μαζέψει από τους χρήστες και τους ιδιοκτήτες των επαγγελματικών σελίδων. Δίνει περισσότερο χώρο στην cover φωτογραφία μειώνοντας την φωτογραφία προφίλ. Και φυσικά τα μεγαλύτερα call-to-action buttons “υπενθυμίζουν” στους χρήστες ότι μπορούν να πληρώνουν για να προωθούν τα CTA’s τους στο Facebook.
Πηγή: wersm.com