Παρόλο που οι πρακτικές marketing των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν εξελιχθεί κι ωριμάσει ως επιχειρηματική διαδικασία, εξακολουθούν να υπάρχουν μύθοι και παρανοήσεις γύρω από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία marketing, και προκαλούν ανησυχία σε όσους ανατρέχουν σε κοινωνικές πλατφόρμες, αναμένοντας εκπληκτικά και άμεσα αποτελέσματα.
Η αλήθεια είναι ότι το marketing των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απαιτεί χρόνο. Χρειάζεται χρόνος για να κάνεις αισθητή την παρουσία σου και να χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης. Η άποψη όμως ότι το facebook θα σας δώσει άμεση πρόσβαση σε μεγάλο ακροατήριο ή ότι η ανάρτηση σας στο Instagram θα γίνει “viral” δεν είναι αληθής.
Μια άλλη άποψη παρατίθεται στον παρακάτω πίνακα από την σύμβουλο μέσων κοινωνικής δικτύωσης Angie Gensler, η οποία έχει συγκεντρώσει κάποιους από τους πιο κοινούς μύθους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των αντίστοιχων αληθειών τους στο τομέα του marketing, για να σας βοηθήσει να διατηρήσετε πιο ρεαλιστικές προσδοκίες.
Κι ενώ η ίδια η λίστα είναι αρκετά απλή, χωρίς αμφιβολία υπάρχουν άνθρωποι που πρέπει να τη δουν. Παρόλο που υπάρχει κάποια δόση αλήθειας στις δηλώσεις στα αριστερά του πίνακα με τα μπλε πάνελ, η πραγματικότητα συμβαδίζει περισσότερο με τη δεξιά πλευρά. Αξίζει να τα έχετε κατά νου.
(Πηγή: www.socialmediatoday.com)