Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, το 94% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να προτείνουν σε τρίτους, μια εταιρεία με την οποία εμπλέκονται συναισθηματικά και παράλληλα εμπιστεύονται. Αυτοί οι δύο άξονες, θα πρέπει να αποτελούν βασικά στοιχεία της στρατηγικής για το ψηφιακό σας marketing.
Αλλά πώς μπορείτε να το κάνετε; Ποια είναι τα στοιχεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε καλύτερες σχέσεις και να επηρεάσετε τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές σας, ώστε να γίνουν ενεργοί υποστηρικτές της εταιρείας σας;
Αυτό το infographic παρουσιάζει πέντε βασικές προτάσεις που αξίζει να εξεταστούν μαζί με τους προτεινόμενους τρόπους για τη βελτίωσή τους. Πιθανά μερικές από τις προτάσεις να μη μπορούν να εφαρμοστούν από όλες τις κατηγορίες εταιριών – οργανισμών, αλλά σε κάθε περίπτωση αξίζει να ρίξετε μια ματιά, ως food for thought ή για ανάπτυξη της marketing στρατηγικής σας.
(Πηγή: www.socialmediatoday.com)