Καθώς τα brands είναι σε συνεχή αναζήτηση της αύξησης της παρουσίας τους στο διαδίκτυο, η ανάγκη για στρατηγικές digital marketing ολοένα και αυξάνει.

Η συνεχής online παρουσία όμως, σημαίνει και παρακολούθηση των Digital Marketing Trends ώστε να οι καμπάνιες σας να είναι επιτυχημένες!

Για το 2016 οι τάσεις του Digital Marketing είναι:

1. Σχεδιασμός εφαρμογών 

Ξεκινήστε να ψάχνετε για εφαρμογές που θα αντικαταστήσουν τα απλά mobile-optimized sites στο κοντινό μέλλον. Ένα νέο app εξυπηρετεί όλες τις παροχές ενός mobile site αλλά το κάνει με πιο εύχρηστο τρόπο και με επίκεντρο τον χρήστη.

2. Τεχνολογία που “φοριέται”

Κλείνοντας το 2015, θα δείτε όλο και περισσότερους χρήστες να χρησιμοποιούν τεχνολογίες που φοριούνται! Το 2016 πιθανότατα να είναι η επικρατούσα τάση, ένα νέο κανάλι επικοινωνίας για τους digital marketers. Από ρολόγια, καπέλα, παντελόνια, παπούτσια ακόμη και μπλούζες, όλα αυτά που φοράμε θα είναι πια συνδεδεμένα με το διαδίκτυο.

3. Νέες και εξειδικευμένες κοινωνικές πλατφόρμες

Κάθε έξυπνος digital marketer γνωρίζει ότι πρέπει να έχει παρουσία εκεί που βρίσκεται το κοινό, άρα στις πιο καινούριες κοινωνικές πλατφόρμες. Με την παλιά “φρουρά” (Facebook, Twitter, LinkedIn) ήδη κορεσμένες, οι εταιρίες αρχίζουν να επενδύουν σε Snapchat, Periscope, and Instagram. Η υπόσχεση για άμεση, real-time σύνδεση έχει κάνει αυτές τις πλατφόρμες πιο συναρπαστικές για τους marketers καθώς προσφέρουν ενεργά κοινά, κάτι το οποίο επιθυμούν.

4. Analytics

Τα στατιστικά που υπάρχουν από το 2014 ήδη χρησιμοποιούνται με εντυπωσιακούς τρόπους καθώς συλλέγουν νούμερα από τους χρήστες κάθε μέρα. Έτσι, οι marketers μπορούν να στήσουν καμπάνιες που βασίζονται σε δυνατά αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει ότι γίνεται και πιο εξειδικευμένη χρήση των στατιστικών για πιο στοχευμένες κινήσεις. Άρα, λιγότερο ρίσκο και μεγαλύτερη αναγνώριση.

5. Διαδραστικό περιεχόμενο

Εάν το “περιεχόμενο” είναι η λέξη που υπερισχύει το 2015, τότε η “δέσμευση” είναι σίγουρα η επόμενη. Το κλειδί για τη δημιουργία εντύπωσης που θα κρατήσει είναι στο περιεχόμενο που εμπλέκει και δεσμεύει, δηλαδή ένα διαδραστικό περιεχόμενο. Εργαλεία όπως παρουσιάσεις εμπλουτισμένες με animations ή real-time ψηφοφορίες είναι κάποιοι τρόποι που ψυχαγωγούν και ενθαρρύνουν το social sharing. Στο άμεσο μέλλον θα βλέπουμε όλο και λιγότερα παραδοσιακά posts και δελτία τύπου και περισσότερα διαδραστικά κουίζ και διαγράμματα.

Φυσικά, ό,τι αφορά τα digital marketing trends, όλα αυτά είναι η κορυφή στο παγόβουνο. Το 2016 θα φέρει αμέτρητες επιλογές και δυνατότητες για τους digital marketers να ακολουθήσουν νέες τακτικές που θα ενισχύουν τα brands.
Πηγή: www.business2community.com