Αν και τα social media έχουν γίνει ένα σημαντικό μέρος της ευρύτερης επικοινωνίας, το email marketing παραμένει βασικό στοιχείο σε οποιαδήποτε ψηφιακή προσέγγιση. Η χρήση του μπορεί να έχει μεγάλη διαφορά στη προσέγγιση των καταναλωτών.
Πρέπει όμως να συντονιστείτε με τις νέες τάσεις για να εξασφαλίσετε ότι θα προχωρήσετε με αυτές. Για παράδειγμα, πολλές επιχειρήσεις αλλάζουν το τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών κάνοντας πιο προσωπική τη μορφή των email.
Η τμηματοποίηση, η εξατομίκευση και η εξασφάλιση ότι τα email σας είναι mobile friendly είναι βασικά ζητήματα για να προσεγγίσετε τους καταναλωτές σας κι αν μείνετε πίσω σε κάποιο, οι επιπτώσεις θα μπορούσαν να είναι σημαντικές.
Αυτό το infographic από την ομάδα του Blue Mail Media καλύπτει δέκα βασικές τάσεις email marketing. Αν ψάχνετε τρόπους για να βελτιώσετε την απόδοση των email σας το 2020, αξίζει σίγουρα να εξετάσετε αυτές τις αλλαγές.

(Πηγή: www.socialmediatoday.com)