Τα emojis έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι στη σύγχρονη επικοινωνία, με έρευνες που δείχνουν ότι το 92% των χρηστών έχει χρησιμοποιήσει, ή χρησιμοποιεί συχνά, emojis στα μηνύματα.
Πρέπει όμως να χρησιμοποιείτε emojis στα μηνύματα μέσω του brand σας;
Φυσικά, η επικοινωνία μέσω της επιχείρησής σας δε θα θέλατε να φαίνεται αντιεπαγγελματική. Αν δεν μιλάτε στο κοινό σας όμως στη γλώσσα με την οποία νιώθει πιο άνετα, σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιείτε την πιο αποτελεσματική προσέγγιση.Τα emojis μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία και τις επαφές με το κοινό σας.
Το παρακάτω infographic περιγράφει διάφορους λόγους για τους οποίους θα ήταν καλό να συμπεριλάβετε τα emojis στα μηνύματά σας, μαζί με μερικές σημαντικές συμβουλές για να σας καθοδηγήσουν για πιθανή λανθασμένη χρήση τους.
(Πηγή: www.socialmediatoday.com)