Κάθε μέρα που περνά, ο Covid-19 αναγκάζει όλο και περισσότερες χώρες να λάβουν μέτρα. Ως αποτέλεσμα, οι πολίτες εξαρτώνται από τα smartphone τους και τις digital εφαρμογές περισσότερο από ποτέ. Μερικοί θέλουν να επικοινωνούν με τον κοινωνικό τους κύκλο μέσω εφαρμογών των social media, ενώ άλλοι τις χρησιμοποιούν για τη διατήρηση επαγγελματικών σχέσεων ή για να συνεχίσουν την εργασία τους από το σπίτι.
Πόσο έχει αλλάξει η κατάσταση για τα social media όπως το Facebook ή εφαρμογές ψυχαγωγίας όπως το TikTok; Από όσο γνωρίζουμε, αυτές οι εφαρμογές κυριαρχούσαν ήδη στον κόσμο τα τελευταία χρόνια τώρα.
Θα εξετάσουμε πώς άλλαξαν οι αναζητήσεις των χρηστών στην εποχή της πανδημίας και πώς οι προτιμήσεις τους επηρέασαν τη χρήση «τόσο δημοφιλών» εφαρμογών.
Ποιός κερδίζει?
Το TikTok είναι και πάλι ο νικητής. Η εφαρμογή κοινής χρήσης σύντομων βίντεο έχει σημειώσει 47% αύξηση τον τελευταίο μήνα.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Snapchat που σημείωσε αύξηση 18,5% τον Μάρτιο.
H επιτυχία αυτών των δύο πλατφορμών, οφείλεται στο ότι η πλειοψηφία των νέων και ιδίως των εφήβων σε όλο τον κόσμο, έχει το χρόνο να ασχοληθεί με τις εφαρμογές που δημιουργήθηκαν κυρίως για ψυχαγωγικούς σκοπούς.
Ποιές πλατφόρμες συνεχίζουν να βρίσκονται στις προτιμήσεις των χρηστών;
Καθώς το Twitter, το Facebook και το Instagram χρησιμοποιούνται κυρίως από ενήλικες, οι πλατφόρμες αυτές έχουν επίσης σημειώσει 15% αύξηση.
Ποιος αποτυγχάνει;
Το LinkedIn είναι η μόνη πλατφόρμα των social media που είχε μείωση κατά 23% στην αναζήτηση. Η παγκόσμια οικονομία υποφέρει ήδη λόγω του Covid-19 κι αυτό προφανώς σημαίνει ότι οι εργοδότες θα συνεχίσουν να διστάζουν να επικοινωνούν με νέους υπαλλήλους για εργασία.
(Πηγή: www.digitalinformationworld.com)