Σήμερα είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς ένα κόσμο όπου το Internet δεν υπάρχει στη ζωή μας. Ωστόσο, αυτό το τεχνολογικό θαύμα εξακολουθεί να είναι μια αρκετά πρόσφατη εφεύρεση. Άρχισε να χρησιμοποιείται ευρέως στα μέσα της δεκαετίας του 1990 και με τα χρόνια έχει αλλάξει αρκετά. Τα πιο δημιφιλή websites παρέμειναν αρκετά σταθερά. Υπάρχουν τρία sites που κατάφεραν να φτάσουν στην πρώτη θέση και καθένα από αυτά είναι ενδεικτικό του είδους της εποχής που αντιπροσώπευαν.
Στη δεκαετία του ’90 κυριαρχούσε η AOL. Η AOL ήταν ο λόγος για τον οποίο τόσοι πολλοί άνθρωποι μπόρεσαν να έχουν πρόσβαση στο Internet καθώς η εταιρεία προσέφερε συνδέσεις μέσω τηλεφώνου σε χρήστες. Η εταιρεία παρείχε επίσης υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άμεσων μηνυμάτων, οπότε ήταν κατανοητό ότι το site της AOL ήταν το πιο δημοφιλές κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’90 και είχε έως και 400 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις.
Ωστόσο, η αλλαγή του αιώνα επέφερε κάτι διαφορετικό. Το Internet είχε γίνει πιο σημαντικό κι απαιτούσε περισσότερη οργάνωση. Επίσης, οι μηχανές αναζήτησης άρχισαν να είναι απαραίτητες για καλύτερη εμπειρία του Internet. Τα πρώτα έξι χρόνια του 21ου αιώνα, η Yahoo ήταν η κυρίαρχη μηχανή αναζήτησης και συνεπώς το πιο δημοφιλές site. Τα επόμενα τέσσερα χρόνια τόσο η Yahoo όσο και η Google αγωνίζονταν για την πρώτη θέση. H Google ενίσχυσε τη δημοτικότητά της το 2010, με αποτέλεσμα η Yahoo να χάσει τη φήμη της.
Ο υψηλότερος μηνιαίος αριθμός επισκέψεων της Google είναι 81 δισεκατομμύρια, πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που είχε ποτέ η AOL. Αυτό δείχνει επίσης εκθετική ανάπτυξη λόγω του γεγονότος ότι η Yahoo κατάφερε να πάρει μόνο 11 δισεκατομμύρια κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων ενώ η Google έχει ξεπεράσει πολύ αυτόν τον αριθμό. Τα social media γίνονται επίσης πολύ σημαντικά τώρα κι ενδέχεται να αποδειχθούν ως απειλές για την κυριαρχία της Google.
Δείτε το παρακάτω βίντεο για περισσότερες πληροφορίες
(Πηγή: www.digitalinformationworld.com)