Ο τομέας του content marketing είναι πιο καινούριος από άλλες μορφές ηλεκτρονικού marketing. Αυτός είναι ένας βασικός λόγος για τον οποίο εξακολουθεί να παραμένει ένα ανεξερεύνητο πεδίο. Παρόλα αυτά, υπάρχουν πολλές πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν αρκετά για την επιτυχία σας στον τομέα. Αν θέλετε να εξασφαλίσετε τα καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να μάθετε τις τάσεις που θα είναι σημαντικές το επόμενο έτος, εξετάζοντας τι συνέβη το τελευταίο διάστημα.
Το Twitter και το Google είναι τα δύο κύρια δίκτυα στα οποία θα πρέπει να εστιάσετε αν προσπαθείτε να ανακαλύψετε τις τάσεις που θα σας κάνουν να πετύχετε σε αυτόν τον τομέα. Το Twitter είναι σημαντικό λόγω του ότι χρησιμοποιούνται πολλά hashtags από τους χρήστες. Αυτά τα hashtags, αν χρησιμοποιηθούν κατάλληλα, μπορούν πραγματικά να βελτιώσουν το marketing, επειδή έχουν τη δυνατότητα να σας προβάλουν σε πολλούς πιθανούς πελάτες προωθώντας το προϊόν ή την υπηρεσία. Το Google είναι σημαντικό επειδή οι αναζητήσεις των χρηστών μπορούν να σας πουν σε ποιους τομείς θα πρέπει να επικεντρωθείτε ώστε να έχετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
H ομάδα της SEMrush μοιράστηκε πρόσφατα μια μελέτη που επισημαίνει τις κορυφαίες τάσεις του content marketing για το 2019. Σύμφωνα με τη μελέτη τους, παρατίθενται τα κορυφαία hashtags που χρησιμοποιούνται στο content marketing φέτος. Το #digitalmarketing χρησιμοποιήθηκε στο 71% για τις καμπάνιες marketing. Το δεύτερο hashtag είναι το #marketing που χρησιμοποιήθηκε στο 52% των Tweets που σχετίζονται με αυτό τον κλάδο και το #seo έρχεται στη τρίτη θέση με 36%.
Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω για περισσότερες πληροφορίες:
(Πηγή: www.digitalinformationworld.com)