Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες του Animoto για τα social media, οι marketers καταφεύγουν στα Stories του Facebook και στο YouTube για να βελτιώσουν τα brands τους.
Τα αποτελέσματα δεν προκαλούν έκπληξη. Λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας των Stories και των βίντεο στο YouTube, είναι λογικό οι marketers να αναζητούν τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσεγγίσουν μεγαλύτερο κοινό.
Το YouTube έχει περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως κι ενώ τα Stories του Facebook δεν έχουν τη μεγάλη επιτυχία του Instagram, το Facebook έχει πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια μηνιαίες δραστηριότητες.
Οι marketers φαίνεται να προσπαθούν τώρα να αυξήσουν τις επενδύσεις τους και στις δύο πλατφόρμες.
Ακολουθούν ορισμένες βασικές πληροφορίες από την έρευνα:
• Το 73% από τους marketers ανέβασε 2 ή περισσότερα βίντεο marketing στο YouTube τον τελευταίο μήνα
• Το 67% από τους marketers δημοσιεύει βίντεο στα Stories του Facebook τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα
• Το 59% των ερωτηθέντων έχει κάνει διαφημίσεις βίντεο στο YouTube τους τελευταίους 12 μήνες
• Το 72% από τους marketers δημοσιεύει περιεχόμενο σχετικά με το brand τους στα Stories του Facebook μία φορά την εβδομάδα ή περισσότερο
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις διαφημίσεις των brands, ρίξτε μια ματιά στη παρακάτω εικόνα
(Πηγή: www.socialmediatoday.com)