Πολλές φορές οι διαχειριστές των social media αντιμετωπίζουν αρνητικά σχόλια στις σελίδες των εταιρειών τους η τις αναρτήσεις τους.
Μερικά από αυτά τα σχόλια προέρχονται από άτομα που προσπαθούν να «εισβάλουν» στη συνομιλία ή να κάνουν αόριστα σχόλια με βάση την αρχική ανάρτηση. Εδώ, σε πολλές περιπτώσεις, μπορούν να αγνοηθούν ή να διαγραφούν όταν είναι προσβλητικά.
Κάποιοι άλλοι κάνουν πιο σαφείς κριτικές σχετικά με το brand η το προϊόν σας. Σε αυτή τη περίπτωση, τα σχόλια πρέπει να συζητούνται, προκειμένου να διατηρείται η καλή εικόνα του brand και να βελτιώνει ιδανικά τη στάση των καταναλωτών.
Ποιος είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος διαχείρισης αρνητικών κριτικών;
Όταν βλέπετε ένα αρνητικό σχόλιο, η πρώτη σας αντίδραση ενδέχεται να είναι η απάντηση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Αυτή η προσέγγιση δεν είναι η κατάλληλη λύση γενικά.
Παρακάτω θα δείτε μια απλή επισκόπηση διαμόρφωσης πιο συντονισμένης προσέγγισης, ώστε να απαντάτε καλύτερα στα αρνητικά σχόλια. Τα βήματα είναι εύκολα να τα ακολουθήσετε και καλύπτουν τα βασικά σημεία που πρέπει να έχετε υπόψη.
(Πηγή: www.socialmediatoday.com)