Όπως συμβαίνει με όλες τις επιλογές διαφήμισης, αυτό που έχει σημασία είναι η αποτελεσματική στόχευση, προκειμένου να εμφανίζεται το μήνυμά σας στο σωστό κοινό. Oι digital πλατφόρμες έχουν μια ευρεία γκάμα επιλογών που μπορείτε να έχετε υπόψη σας για να εστιάσετε τις προσπάθειές σας. Απλά πρέπει να γνωρίζετε καλά τις επιλογές αυτές για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Αυτή την εβδομάδα, το LinkedIn δημοσίευσε μια νέα, γενική επισκόπηση των διαφόρων επιλογών στόχευσης διαφημίσεων, που περιλαμβάνουν δημογραφικά στοιχεία, επαγγελματική εμπειρία, επαγγελματικά ενδιαφέροντα και εταιρικές πληροφορίες.

Το LinkedIn είναι ένα πολύ αποτελεσματικό μέσο για να προσεγγίσετε ακριβώς το κατάλληλο κοινό, τη σωστή στιγμή.

Το παρακάτω infographic περιλαμβάνει μια σειρά από συμβουλές για τη βελτίωση της απόδοσης της κάθε καμπάνιας.

(Πηγή: www.socialmediatoday.com)