Εάν αναρωτιέστε ποια χρώματα θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε για το logo της εταιρείας σας θα πρέπει να ανατρέξουμε λίγο στην ψυχολογία των χρωμάτων. Κάθε χρώμα συμβολίζει κάτι διαφορετικό.

Η ομάδα της R2 Digital είναι εδώ όχι μόνο για να βοηθήσει στην κατασκευή του λογότυπου αλλά και για να σας εξηγήσει ποιο χρώμα θα ήταν καλό να χρησιμοποιήσετε.

ΜΑΥΡΟ
Το μαύρο χρώμα αντιπροσωπεύει απλότητα, πολυτέλεια και σοβαρότητα. Το χρησιμοποιούν κατά βάση εταιρείες που θέλουν να τονίσουν το κύρος τους στην αγορά και συνήθως συνδυάζεται και με άλλα χρώματα.

ΜΠΛΕ
Το μπλε, ένα από τα πιο χρησιμοποιούμενα χρώματα στο σχεδιασμό λογότυπων, συμβολίζει την σταθερότητα, την ασφάλεια και την αξιοπιστία. Οι εταιρείες το χρησιμοποιούν κυρίως να δείξουν την ανθεκτικότητα των προϊόντων τους αλλά και να μεταδώσουν το μήνυμα της ασφάλειας των πληροφοριών και του απορρήτου.

ΚΟΚΚΙΝΟ
Το κόκκινο ένα τόσο τολμηρό και φωτεινό χρώμα που μας βγάζει έντονα συναισθήματα συμβολίζει την όρεξη, το πάθος και τον ενθουσιασμό. Πολλές εταιρείες τροφίμων – αναψυκτικών το προτιμούν, αλλά συνηθίζεται και σε λογότυπα εταιριών που έχουν σχέση με την ψυχαγωγία.

ΚΙΤΡΙΝΟ
Το χρώμα της δημιουργικότητας και της αισιοδοξίας, τραβάει έντονα τα βλέμματα των παιδιών αλλά ταυτόχρονα χρησιμοποιείται για να τονίσει την ασφάλεια π.χ. σε πινακίδες.

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
Το πορτοκαλί προκαλεί συναισθήματα χαράς και ευτυχίας στους θεατές και συνήθως χρησιμοποιείται για να προσεγγίσει τους πιθανούς αγοραστές και να αλληλοεπιδράσει με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες.

ΠΡΑΣΙΝΟ
Το χρώμα της φύσης δεν θα μπορούσε να είναι συνδεδεμένο με κάτι άλλο εκτός από την οικολογία και το περιβάλλον. Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, εταιρείες φρέσκων προϊόντων, ανακύκλωσης κ.α. είναι αυτά που συνδέονται άμεσα με αυτό το χρώμα.

ΠΟΛΥΧΡΩΜΙΑ
Οι πολύχρωμες μάρκες έχουν επίσης νόημα, αντιπροσωπεύουν την ευκολία, την ευελιξία και τη διασκέδαση. Πολλές επωνυμίες όμως  χρησιμοποιούν πολλαπλά χρώματα για να εκφράσουν την πολυεπιστημονική και την πολυπροϊοντική φύση της επιχείρησής τους.

ΤΟΠΙΚΟ Ή ΔΙΕΘΝΕΣ LOGO
Είναι ένας πολύ βασικός παράγοντας, ακόμα και αν δεν το περιέμενε κάποιος, είναι να αποφασιστεί  από την αρχή εάν υπάρχει ενδιαφέρον για μια χώρα ή η ασχολία με την διεθνή αγορά. Γιατί στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να έχει μελετηθεί η ψυχολογία χρωμάτων σε διεθνή επίπεδο καθώς υπάρχουν περιπτώσεις όπου ένα χρώμα μπορεί να συμβολίζει αντιφατικές έννοιες σε δυο χώρες.

(Πηγές: www.freepik.com , www.designmantic.com)