Έχετε εξετάσει μέχρι τώρα τη δημιουργία ενός e-shop στο Facebook ή στο Instagram;

Αυτή η δυνατότητα, που ανακοινώθηκε τον Μάιο, δεν είναι διαθέσιμη σε όλους ακόμη, αλλά θα μπορούσε να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να παρακινήσετε κάποιον να κάνει άμεσες αγορές, ενώ παράλληλα οι χρήστες κοιτάζουν τα νέα τους στα social media.

Κι ενώ μπορεί να πάρει λίγο χρόνο για να γίνει δημοφιλής αυτή η δυνατότητα, ωστόσο θα μπορούσε να γίνει πολύ εύκολα μέρος της καθημερινότητάς μας. Όταν οι χρήστες συνηθίσουν να αγοράζουν προϊόντα από social posts, οι επιχειρήσεις που δεν θα συμβαδίσουν με αυτό, θα μείνουν πίσω.

Έτσι, αξίζει να κάνετε μια έρευνα σε αυτή τη δυνατότητα. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε 4 βασικές συμβουλές για τη δημιουργία των Facebook/Instagram Shops σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες.

(Πηγή: www.socialmediatoday.com)