Καθώς η χρήση των μηνυμάτων αυξάνεται, είναι λογικό να βλέπουμε μια αλλαγή στη χρήση μηνυμάτων σχετικά με το εμπόριο και να ερχόμαστε σε επαφή με διάφορες επιχειρήσεις ενώ είμαστε σε κίνηση. Πράγματι, το Facebook ισχυρίζεται ότι περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια μηνύματα στέλνονται μεταξύ χρηστών και επιχειρήσεων στο Messenger κάθε μήνα, ενώ το 64% των χρηστών προτιμά να στείλει μήνυμα παρά να καλέσει μια επιχείρηση.
Eίναι σαφές ότι περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν να επικοινωνήσουν μέσω μηνυμάτων. Και με περίπου 40 εκατομμύρια εταιρείες που δραστηριοποιούνται τώρα στο Messenger, οι προσδοκίες των χρηστών αυξάνονται.
Τα ταξίδια είναι ένας τομέας, στον οποίο το Facebook βλέπει μια αύξηση στη χρήση μηνυμάτων. Τα πρόσφατα στοιχεία έρευνας του Facebook εξετάζουν την ανάπτυξη της χρήσης μηνυμάτων από τα ταξιδιωτικά brands, ενώ έχουν δημοσιευθεί επίσης οι παρακάτω πληροφορίες που αφορούν όλες τις επιχειρήσεις.

(Πηγή: www.socialmediatoday.com)